FAQ

1. Czym jest home staging online?

Home staging online to całkowicie zdalna usługa, której celem jest pomoc klientowi przy przygotowaniu swojego mieszkania do najmu lub sprzedaży. Usługa polega na zdalnej konsultacji wybranego przez klienta wnętrza – na podstawie wcześniej dostarczonych materiałów (zdjęcia, film prezentujący nieruchomość). Konsultacja przeprowadzana jest poprzez aplikację Zoom (nie jest wymagana jej wcześniejsza instalacja). Po potwierdzeniu zamówienia, Klient otrzymuje link do rozmowy.

2. Jak zamówić usługę?

Home staging online możesz zamówić poprzez nasza stronę. Kliknij w przycisk zamów oraz wybierz jakie usługi dodatkowe chcesz zamówić. Wybierz dogodny dla siebie termin oraz podaj swoje dane kontaktowe wymagane w formularzu. Po opłaceniu usługi otrzymasz na maila potwierdzenie wybranego terminu. Nie otrzymałeś potwierdzenia – sprawdź spam!

3. Brak potwierdzenia mailowego po opłaceniu usługi

Sprawdź SPAM – czasami nasze wiadomości trafiają do folderu Niechciane/SPAM. Jeśli nadal występują problemy po prostu napisz do nas na Whatsapp lub SMS +48 509 662 432.

4. Jaki jest koszt usługi?

Koszt usługi nie jest stały i zależy od wielkości mieszkania, o którym chcesz porozmawiać ponieważ, każde z pomieszczeń wymaga omówienia. Ostateczny koszt usługi poznasz dodając wszystkie usługi do koszyka oraz wybierając odpowiednią ilość pomieszczeń w formularzu zamówienia.

5. Jak i kiedy opłacić usługę?

Usługę opłacasz zamawiając ją – używamy płatności online. W przypadku nieopłacenia usługi termin nie zostanie zarezerwowany. 

Jeśli masz problemy z płatnością napisz do nas na Whatsapp lub SMS +48 509662432. Postaramy się pomóc! 

6. Chcę otrzymać fakturę VAT - co zrobić?

Dane do faktury podajesz w chwili składania zamówienia. Po opłaceniu zamówienia nie ma możliwości wystawienia nowej faktury lub zmiany danych na dokumencie. Po opłaceniu zamówienia, faktura zostanie przesłana do Ciebie automatycznie.

7. Jak połącze się z home stagerem na konsultację?

W wiadomości z potwierdzeniem terminy otrzymasz link do rozmowy. O umówionej porze po prostu kliknij w link i czekaj na połączenie.

8. Czym są dodatkowe usługi i jak je zamówić?

Dodatkowe usługi to uzupełnienie konsultacji home stagingowej. Możesz je zamówić i otrzymać od nas: pisemne instrukcję, listę zakupową lub usługę wyboru mebli do twojego mieszkania. Nie ma możliwości zamówienia samje usługi dodatkowej bez wcześniejszej konsultacji. 

9. Kiedy mogę zamówić dodatkowe usługi?

Usługi dodatkowe należy zamówić i opłacić w momencie umawiania konsultacji lub najpóźniej dzień przed konsultacją. 

Jeśli chcesz zamówić dodatkowe usługi a masz już umówioną konsultację skontaktuj się z nami mailowo odpowiadając na wiadomość z potwierdzeniem terminu. 

10. Ile trwa konsultacja?

Konsultacja trwa ok. 1-2 h w zależności od ilości omawianych pomieszczeń.